Saturday, 7 November 2015

Permulaan

7/11/15 - to sesiapa yg sanggup baca .

Harini pada tarikh dan detik bersejarah ini aku decide nak create sebuah blog. Sebenarnya dah lama aku nak buat cuma tak ada masa dan terlalu busy serta leka dengan drama dunia. So aku decide nak keluar daripada kehidupan realiti ke kehidupan maya. Apa benda lah aku merepek ni kan. Sebenarnya reason aku buat blog ni tak berapa nak munasabah pun. Aku cuma nk luah apa yg tak boleh terluah dengan kata di bibir sebab dalam realiti aku seorang yg agak pemalu bila dengan orang dan bukan semua benda boleh terluah dengan kata. Ceh, pemalu lah sangat. Okey, proceed to pengenalan diri. Orang kata tak kenal maka tak cinta kan hahaha. Haha macam lah korang kesah kan. Nama panjang Tok Terbang. Boleh dipendekkan menjadi ' tok '. Aku tinggal sementara kat dunia. Tidak berapa nak sempurna sebab aku manusia biasa. Tidak berapa nak pandai sebab kurang usaha tapi aku ada banyak cita. Tidak lah baik sangat cuma biasa je. Umur biarlah empunya jasad yg tahu. Okey dah kenal kan? So boleh la bercinta. Merepek nya. Baiklah dah cukup kot untuk permulaan ni. Oh before terlupa, bahasa aku mungkin terabur. Kalau boleh faham tu maknanya kau hebat. Kalau kau harapkan bahasa yg ' baku ' maaf kat sini bukan tempatnya. Harap faham ye. Btw, susah nak faham aku so tabahlah. Kalau menyampah, baik jgn teruskan baca. Mohon simpan dalam hati je jgn bash. Bye

No comments:

Post a Comment